قصص سكس جارتي جارتى والسمك

5.00 نجوم
1 تصويت
- تم فتح المنتديات للتسجيل الأن يمكنك تسجيل عضويتك وتفعيلها عن طريق البريد الإلكتروني
- تم إتاحة خاصية الدردشة للعضويات المفعلة فقط وجاري العمل فى تطويرها
نتمني من الأعضاء الجدد عند وضع تعليق او رد على موضوع ان يكون فى نطاق الموضوع وليس كلمات مبهمه نحن نأسف للحظر النهائي للعضويات المخالفة
نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي
جاري العمل على تفعيل اضافة الارباح النقدية لأعضاء موقع محارم عربي ,, جميع الأعضاء المشاركين سيكون بمقدورهم تحقيق أرباح مادية كبيرة من خلال كتابة المواضيع المميزة والحصول على زيارات لهذه المواضيع
سيتم الإعلان عن التفاصيل خلال الايام القادمة

اول مره اكتب قصه رائيكو يهمنى اكمل ولا لا


  • مجموع المصوتين
    2
ت

تفاحه

فى البدايه احب اعرفكم بنفسى انا احمد شاب 23س وجسمى رياضى وجارتى اسمها ايمان مطلقه من 8سنين بصراحه بطايه عليها طيز وبزاز ميتوصفوش المهم المهم فى إحدى الايام كنت نايم ف البيت لوحد من عادتى بنام بالبوكسر واهلى كانو فى فرح ناس قرايبنا برا البلد وهيقعدو هناك يومين تلاته على ما مراسم الفرح تخلص المهم الباب خبط وانا نايم وقمت افتح وانا ناسى انى بالبوكسر وانا من عادتى بصحى من النوم زيى واقف فتحت لقيت إيمان اول ما شافتنى بصتلى وبعدين بصت ع زبى وسكتت لثوانى كده قمت قاطعت سكوتها وقولتلها فى حاجه ياايمان قالتلى عاوز حاجه اعملهالك ف البيت بحكم صداقتها مع امى وواخدين ع بعض قولتلها لو مش هتعبك ياريت تعمليلى حاجه تتآكل علشان انا واقع من الجوع قالت ماشى هروح اجيب حاجه من البيت واجى على طول قولتلها ماشى وانا هسيبلك الباب مفتوح ابقى ادخلى وانا هنام شويه على ما تيجى وتعملى الاكل قالتلى ماشى سبت الباب ودخلت قعدت ع السرير افكر فيها وهيا بتبص لزوبرى ومن الاخر هيجت عليها وقولت لازم انيكها وبعدين لقيتها اتاخرت قولت هطنش ولا لكنها جت وبعد حوالى ربع ساعه لابسه عبايه بيتى مجسمه على جسمها وهتتقطع من كتر التجسيم عليها وحز الكلوت باين من العبايه وصدرها باين عشان العبايه سبعه من عند صدرها والسنتيان طالع نصو برا لونه احمر وبزها ابيض زى القشطه انا هجت اوى وزوبرى شد ف البوكسر جامد فهى دخلت المطبخ تغسل المواعين اللى هتعمل فيها اكل وكل ده وانا ببص عليها من غير ما تاخد بالها فهى مش طايله المطبقيه وكل متغسل طبق تقعد تشب علشان تحطو فى المطبقيه فا انا استغليت الفرصه وقولت اقوم اعمل نفسى داخل الحمام لقيتها بتقولى انت أطول منى تعالى حط الطبق ده فوق علشان مش طايله اخدت الطبق وجيت واقف وراها وزبى واقف وقربت منها وبقيت لازق فيها وزبى راشق ف فلقه طيزها بالظبط وهى حست بيه وبترجع جسمها لورا براحه وحطيت الطبق ودخلت الحمام وقفت شويه وخرجت وانا خارج لقيتها داخله الحمام حكيت فيها تانى وحسيت خلاص أنها بدأت تهيج ودخلت الحمام مطولتش وخرجت على طول اتاريها كانت بتقلع السنتيان علشان بزازها يبانو اكتر عشان تهيجنى متعرفش انى هايج لوحدى ع الآخر وجاتلى الاوضه وبتوطى علشان تسالنى فى اكل ايه اغملهولك وبزازها قدامى من غير سنتيان زى القشطه قولتلها اللى تعمليه زى العسل يا حبيبتى قالتلى حلوه اوى حبيبتى دى منك قولها تانى قولتلها انتى زى مانا لقيت وشها قلب قالتلى زى مانا ايه امك 40وانالسى31 قولتلها خلاص زى صحبتى كده حلو وعملت نفسى بفرد ايدى خبطت ف بزازها جامد قامو خارجين من العبايه ويخرابى ع البزاز الملبن وهما بيتهزو قدامى وجريت ع برا وعدلت نفسها وقومت قولتلها انا اسف مكنتش اقصد قالتلى ولا يهمك يا حبيبى قولتلها ماما كانت شاريه سمك اعمليهولى انا نفسى فيه اوى بصتلى وضحكت وقالت ماشى من عنيا عملتلى السمك وجت تمشى قولتلها ابدا لازم تاكلى معايا لاحسن ازعل ومكلش قالت خلاص هاكل معاك وقعدنا ناكل وانا هايج عليها فقولتلها السمك ده وانا باكلو ماما بتفصصهولى وتاكلنى ف بوقى قالت ده انت تؤمر وبقت تاكلنى ف بوقى وانا بقرب من أيدها جامد والحسها وهيا بقت تدخل صوابعها ف بوقى والحسهم وامصهم وبقيت انا كمان يأكلها ف بوقها وبقت تمص صوابعى وقمت ماسك أيدها وبوستها وهى بصتلى بمحن اوى وقولتلها انا شبعت تسلم ايدك وشديتها قولتلها يالا نقوم نغسل ادينا وقفت ع الحوض تغسل أيدها وانا قمت واقف وراها ولزقت فيها وزوبرى شد اكتر من السمك والفسفور وهى بقت تزق طيزها لورا غسلنا ادينا ولفتها ناحيتى وقمت واخد شفايفها بوس وهى بتمانع بسيط مسكت طيزها وشدتها عليا راحت مسلمه خالص قمت شايلها ومدخلها الاوضه ع السرير ونزلنا بوس ف بعض جامد وامص لسانها وادخل لسانى ف بوقها وهى تمصه وراحت منى ف دنيا تانيه وبعدين قلعتها العبايه ومفيش غير الاندر الاحمر الفتله اللى مش مهبى حاجه اتاريها لما اتاخرت كانت بتشيل شعر كسها ونزلت فيها بوس من عند شفايفها وايدى بتلعب فى بزها وبفركك فيهم وسامع منها احلى اهات ااااهااااااااه ااااااااه اممممممممم امممممم وأشد ف بزازها جامد وحلماتها انتصبت ووقفت وهى هاجت خالص ونزلت ابوس ف رقبتها وهى بتتأوه ااااااه ااااااه ااااااااااه اححححححح مممما اااااه انت كنت فين من زمان وانا عمال ابوس فيها وافرك ف بزازها ونازل ع بطنها بوس لحد ما وصلت لمسها وببوس فيه من فوق الكلوت وهيا كانت غرقانه بميتها اللى مغرقه الكلوت قلعتهولها ونزلت لحس وامص ف زنبورها وكسها وامشى لسانى ع الفتحه وهى بتتغنج وتتلوى جامد وعمال ادخل صباعى بين شفرات كسها وهى تتلوى جامد وبقيت بمص والحس وادخل لسانى وصوابغى وهيا راحت مسكانى من شعرى وزقت راسى جامد ع كسها وهى كانت بتجيب شهوتها غرقت السرير ومش مبطله وتقولى انا اول مره يحصلى كده واكون ف دنيا تانيه كده انت طلعت مش سهل يا بخت اللى هتتجوزك وبعدين وقفت عند رأسها وقلعت البوكسر خليتها تمصلى مكنتش مصت قبل كده لطليقها عرفتها تعمل ايه وبقت تمص ولا اجدع شرموطه وبقيت ادخل زوبرى لحد زورها ونفسها ينقطع ووشها يحمر وانا زوبرى 21,5سم وعريض بعد ما خلصت مص نزلت الحس كسها تانى ورجعت توحوح وتغنج وتئن واااهوااااه احححححح اممممم مص لبوتك مص كمان افشخ متناكتك وجيت بزوبرى وبقيت بفرشلها بى ع كسها وهى عماله تصوت وتترجانى ادخله فيها وعدلته ودخلت راسو وهى تصوت ونزلت ع بوقها ابوس فيها علشان اكتم صوتها وبدأت ادخله واحده واحده وهيا تشد ف الملايه وصوتها ف بوقى كان كسها ديق اوى بقالها كتير متناكتش وفضلت ازوق فيه لحد ما دخل كله وسبته شويه كانت هديت وبدأت تاخد عليه وفضلت ادخل وأخرج فيه لحد ما جابت ميتها مرتين تلاته ولقيت خلاص ارتحت ع الآخر وطلعتو منها وبعدين عدلتها ورفعت رجليها ودخلته تانى قامت مصوته وفضلت ادخل واخرج جامد وبسرعه وهيا تصوت وانا نازل بوس فيها لحد ما جابت ميتها للمره الرابعه وهى تئن اااااااه امممممممم اححححححححح امممممممم ححححححححح اااااااااه ارحمنى مش قادره انا مش حملك يا حبيبى انا متناكتك انا لبوتك افشخنى كمان كلامها هيجنى وبدأت ارزع فيها وهى مش هنا وحسيت انى هجيب قولتلها هجيب قالت هاتهم فيا انا مبخلفش اروى كسر من لبنك وفضلت انيك فيها شويه لحد ما جبنا مع بعض
FB_IMG_1582735304418.jpg
 
  • أحببته كثيراً
التفاعلات: mego.magmag
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.

هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا